Abikeskus

vastused kõigile

sinu küsimustele

Veateadete nimekiri

Veateade: Juurdepääs puudub/ Ligipääs puudub/ No Access:

  • esmalt kontrolli, kas antud kanal on Sinu paketis olemas. Kanalite nimekirja leiad siit
  • kui ei ole aga siiski soovid seda kanalit vaadata siis: Kirjuta klienditugi@starman.ee või helista +372 677 9900
  • kui kanal on Sinu paketis olemas siis lülitage digiboks hetkeks vooluvõrgust välja. Seejärel oota viis kuni kümme minutit ühel kanalil (digiboks peab olema sisselülitatud)

Veateade: Vigane kaart või Probleem kaardiga
  • kontrolli, kas kaart on määrdunud või kontaktid oksüdeerunud: Proovi kaarti puhastada riidest lapiga
  • kontrolli, kas kaart on sisestatud õiget pidi vastavalt digiboksi juhendile. Seadmete juhendid leiad siit
  • kui juhendit ei ole, proovi kaart teistpidi keerata, kuni pilt ette tuleb

Veateade: Puuduv või nõrk signaal
  • kui Sul on veel Starmani teenuseid/seadmeid, siis kontrolli kas need töötavad. Kui töötavad, siis tasuks üle kontrollida mittetöötava digiboksini minev kaabeldus. Juhul kui ei tööta ükski Starmani teenus/seade, helista +372 677 9900

Veateade: Kanal pole kasutuses
  • kontrolli, kas kanalite loendi nimetus on „KÕIK“. Lemmikute grupis ei pruugi olla kõiki kanaleid
  • OK nupule vajutades ilmub kanalite loend, loendi vahetamist tee vastavalt digiboksi juhendile (enam levinud digiboksides saab vahetada loendeid punase nupuga)
  • kui kanalite loendi nimetus on „KÕIK“ ja kanalit pole ikka nimekirjas, siis tee digiboksile kanalite automaatotsing: digiboksi puldil nupp MENU ja vali Automaatotsing ning toimi vastavalt ekraanil ilmuvale juhendile