Abikeskus

vastused kõigile

sinu küsimustele

Filmivaliku teenus ei tööta
  • kontrolli, kas antud teenus on tellitud: 
  • Kontrollida ja tellida saate kasutades STARboxi menüüd, iseteenindust, kirjutades klienditugi@starman.ee või helistades +372 677 9900 


  • kas STARbox on ühendatud internetiga? Interneti ja võrgu toimimist saab kontrollida STARboxis menüüs üleval vasakul olevade ikoonide järgi. Neli esimest ikooni peavad olema rohelised:





  1. Kui esimene ikoon on hall, kontrolli kas võrgukaabel modemi ja STARboxi vahel on korrektselt ühendatud
  2. Kui teine ikoon on hall, kontrolli kas modem on töökorras. Töökorras modemi märgutulede seletuse leiad siit
  • kui modem on töökorras, tehke STARboxile taaskäivitamine. Seda saab teha boxi menüüst: Seaded >>> Süsteemiseaded >>> taaskäivita seade