Abikeskus

vastused kõigile

sinu küsimustele

STARboxi veateated

Veateade: Juurdepääsu pole:

  • esmalt kontrolli, kas antud kanal on Sinu paketis olemas. Kanalite nimekirja leiad siit (kui ei ole kanalit, saad selle soovi korral tellida siit) 
  • kui kanal on Sinu paketis olemas, siis lülita STARbox hetkeks vooluvõrgust välja. Seejärel oota viis kuni kümme minutit ühel kanalil (STARbox peab olema sisselülitatud)

Veateade: Kaardi probleem – kontrollige kaarti

    • kontrolli, kas TV kaart on sisestatud õigesti (kiip peab jääma allapoole)

Veateade: Signaal puudub

  • kontrolli, kas TV-kaabel on ühendatud STARboxiga
  • esmalt veendu, kas STARbox on vooluvõrgus ja sisse lülitatud - sisselülitatud STARboxi tablool põleb roheline tuli
  • seejärel kontrolli, kas STARboxi kaablid on õigesti ühendatud ja korralikult pesades
  • kui pilti ei tulnud tagasi, siis kontrolli, kas teler on õige videosisendi peal. Sõltuvalt teleri margist on puldil selleks nupud: AV, VIDEO, EXT, SOURCE. Täpsemad juhised leiad televiisori kasutusjuhendist
  • kui eelnevad lahendused ei aidanud, siis eemalda STARbox 10 sekundiks vooluvõrgust ja oota kuni seade on taaskäivitunud, selleks võib kuuluda kuni 1 minut.