Abikeskus

vastused kõigile

sinu küsimustele

STARbox ei salvesta
  • salvestada saab kuni 100 kanalit; kui tellitud on väiksem Starman Start TV-pakett, siis saad salvestada vaid Sinu paketis leiduvaid kanaleid.
  • kontrolli, ega salvestamise maht ei ole täis saanud

  1. Selleks mine STARboxi menüüsse >>> vali Salvestamine >>> Salvestuse maht (esimene number näitab kui palju on mahust kasutatud, teine number näitab kui suure mahuga pakett on tellitud)




















  • suurema mahuga paketi saad tellida STARboxi menüüst või kirjuta klienditugi@starman.ee või helista +372 677 9900
























  • kontrolli, kas STARbox on ühendatud internetiga? Interneti ja võrgu toimimist saab kontrollida STARboxis menüüs üleval vasakul olevate ikoonide järgi. Kõik ikoonid peavad olema rohelised:





  1. Kui esimene ikoon on hall, kontrolli kas võrgukaabel modemi ja STARboxi vahel on korrektselt ühendatud
  2. Kui teine ikoon on hall, kontrolli kas modem on töökorras. Töökorras modemi märgutulede seletuse leiad siit
  • kui modem on töökorras, tee STARboxile taaskäivitamine. Seda saab teha boxi menüüst: Seaded >>> Süsteemiseaded >>> taaskäivita seade