Abikeskus

vastused kõigile

sinu küsimustele

Kui soovid tutvuda oma kõnede väljavõttega, siis mugavaim viis seda teha on kasutades iseteenindust. Iseteenindus asub siin. Iseteeninduses on eristusega tutvumine tasuta!

Kui iseteeninduse kasutamine ei ole võimalik, siis pöördu kõnede eristuse saamiseks Starmani esindusse või saada kirjalik avaldus aadressile klienditugi@starman.ee

Teenus võimaldab saabuvate kõnede suunamist teisele numbrile. Kõnede suunamise võimalus on Starmani telefoniteenusega tasuta kaasas. 

Selleks, et suunata saabuvad kõned, vali telefoniaparaadilt järgnevad koodid:

  • *21*xxxxxxx suunab kõik kõned enne helisemist
  • *61*xxxxxxx suunab kõned kui 15 sekundi jooksul ei vastata või kui number kinni

Märkused: xxxxxxx on telefoninumber, millele kõned edasi suunatakse

 

Suunamise tühistamiseks vali kood ja pane toru ära, edaspidi tulevad kõned taas kas otse või koheselt Sinu telefonile.

  • #21# tühistab suunamise: kõik kõned enne helistamist
  • #61# tühistab suunamise: kui 15 sekundi jooksul ei vasta või telefon on kinni
Sissetulevate kõnede suunamise teenus on tasuta. Hetkel, kui kõne suunatakse teisele numbrile, rakendub tavapärane kõnetasu – nii, nagu sooritaksid ise kõne suunatud numbrile.

Väljaminevate kõnede piiramiseks toimi nii:

  • vaheta PIN kood (algne PIN kood on 0000), PIN koodi vahetamine: *35*0000*uusPIN. Näiteks: *35*0000*1950
  • seejärel vali grupp, millele helistamist soovid piirata ning vali telefonil: *34*PIN*Grupi kood. Näiteks mobiilidele ja 900-seeria numbritele helistamise piiramiseks vali *34*1950*12

Piirangute grupid: 

10

11

12

13

14

15

16

17

00 xx (rahvusvahelised kõned sh kõned mobiilile)

+

+

-

-

-

-

-

-

5x xxxxx
(kõned mobiilile)

+

-

+

-

-

+

-

+

900 xxxx (eritariifsed teenused sh eritariifne meelelahutus ja telefonihääletus)

+

+

+

+

-

+

+

-

188x seeria

+

+

-

-

-

+

-

-

15xx (kõned sõnumikeskuse numbritele)

+

+

-

-

-

+

-

-


piirangute tühistamine: #34*PINkood
Starmani telefoniteenuse kliendil on võimalik valida iga oma lepingus oleva telefoninumbri kohta 2 sõbrariiki, kuhu helistades on kõneminuti hind soodsam välisriikide tava-hinnakirjast. Sõbrariigi tellimine on tasuta ja kuutasu teenusel ei ole. Teenuse tellimiseks helista +372 677 9900.

Telefoniteenuse numbrinäidu peitmise teenus, mis on Starmani telefoniteenusega tasuta kaasas.

 Starmani võrgus on võimalik kasutada VoIP telefonidega numbrinäidu keelamise/peitmise teenust. Teenuse aktiveerimiseks ja tühistamiseks vali telefoniaparaadilt järgnevad koodid:

  • *31# - Aktiveerib numbri peitmise
  • #31# - Tühistab numbri peitmise
  • *31* - Aktiveerib numbri peitmise ainult ühe kõne ajaks

Kahe esimese koodi puhul (*31# ja *31*) tuleb kõigepealt valida kood, siis asetada telefonitoru korraks hargile ja valida soovitud number. Kui ükskord on teenus juba aktiveeritud, siis iga järgneva kõne tegemiseks, pole vaja teenust uuesti aktiveerida. 

Kui mingil hetkel tekib soov taas numbrit näidata, tuleb valida 2.kood (#31#), panna toru taas korraks hargile ja valida soovitud telefoninumber. Siis näidatakse numbrit taas nii kaua, kuni ise soovid ehk selle hetkeni, millal numbri uuesti (valides *31#) peidad.

ERAND on 3.koodiga (*31*), selle valimisel ei pea ega tohi telefonitoru vahepeal hargile panna. 3. koodi valimisel tuleb soovitud telefoninumber kohe otsa valida. Valitud kood on ühekordne, st. et kui valid *31* + telefoninumber - on helistaja number salastatud. Järgmine kord, kui valid vaid telefoninumbri, näitab vastuvõtja telefon taas Sinu telefoninumbrit.

 

Kuidas näeb Sinu Starmani peidetud number välja helistatavale isikule?

Muudes võrkudes kui kliendile helistatakse peidetud numbrilt, näitab vastuvõtja numbrinäit kas:

  • anonüümne number
  • privaatne number
  • salastatud number vms

Selleks, et telefoniaparaat töötaks, tuleks see kindlasti ühendada modemi TEL1 või LINE1 pessa vastavalt modemi tüübile.

NB! Kui on tellitud kaks telefoninumbrit peab teine number olema ühendatud LINE2 või TEL2 pessa.

  • automaatse katkestamise süsteem on selleks, et vältida ülipikki kõnesid
    Näiteks olukorras kus telefonitoru pole korralikult hargile pandud.
  • võrgusiseste kõnede puhul automaatset katkestamist ei rakendata